رییس دادگستری استان فارس از تعیین تکلیف متهمان اغتشاشات اخیر تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: بهترین بازپرس‌ها پرونده اغتشاشات اخیر را بررسی می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 24 November 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: رییس دادگستری استان فارس با حضور در برابر متهمان آشوب‌های اخیر گفت: امنیت خط قرمز هر کشور از جمله ایران است و دستگاه قضا اجازه تضییع حقوق هیچ شهروندی را به ویژه در پی اغتشاشات و خسارت‌های اخیر نمی‌دهد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دستگاه قضا انتظار دارد که دستگیر شدگان هر آنچه در پشت پرده این حوادث بود را بازگو کنند، افزود: قطعا در مجازات کسانی که همکاری و عوامل تحریک مردم را معرفی کنند، تخفیف می‌دهیم.

او خطاب به متهمان گفت: اگر قصد شما اصلاح جامعه بود، چرا کتابخانه ها، بیمارستان، ثبت اسناد و دستگاه‌های خدمات رسان را مورد حمله قرار دادید.

رییس دادگستری استان فارس افزود: باید یاد بگیریم اعتراض به صورت معقولانه انجام شود نه این که اموال عمومی، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو به آتش کشیده شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که به واسطه همین آشوب‌ها، عبور و مرور در شهر مختل شد و امنیت کشور زیر سوال رفت افزود: غربی‌ها که ایران را تحریم کردند و راه درمان را به روی بیماران بستند، دلسوز و خیرخواه نیستند.

او گفت: خسارت وارد شده به بیت المال، از بیت المال جبران می‌شود و این ظلم در حق مردم است.

حجت الاسلام موسوی افزود: کسانی که اغتشاش کردند باید بدانند که به سختی محاکمه می‌شوند و بهترین بازپرس‌ها را مسؤل پیگیری این پرونده‌ها کردیم.

رییس دادگستری استان فارس گفت: کسانی که بی گناه، یا کم گناه و فریب خورده هستند پالایش می‌شوند و از همه دادستان‌ها خواستیم تا ۴۸ ساعت آینده برای مقصران کیفر خواست صادر شود و کسانی که مقصر نبودند آزاد شوند.

حجت الاسلام موسوی افزود: این اقدامات در کارنامه دستگیر شدگان ثبت می‌شود که امیدواریم درس عبرتی برای آن‌ها باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار